Blogosfera oradeana e impanzita de ieri cu articole despre afisele electorale UDMR. Oradeanul, lilisor, uberloverz, Dani se simt cu totii discriminati fiindca nu inteleg ce vrea sa le zica viceprimarita Rozi. M-am decis sa le trimit o scrisoare.


Dragi bloggeri discriminati, inca de la inceputul acestei scrisori vreau sa va spun ca sunt si eu unul de-al vostru. (Blogger mai putin dar discriminat ma simt). Cu ungurii n-am nimic, dar vreau, in schimb, s-o reclam pe Anna Lesko. Nu inteleg nimic cand canta in limba rusa. Ma uit la ea cum se unduie lasciv , cum imi trage cu ochiul si imi face semn cu degetul din spatele ecranului. Apoi imi spune ceva. Banuiesc ca ma cheama la ea, dar am de unde sa stiu, nu pricep nimic in rusa ? Adica , ce sa inteleg ca ea nu canta si pentru mine, ca nu vrea sa-i cumpar albumul si sa contribui astfel si eu la extinderea bustului ei cu cativa milimetri? Sa-ti fie rusine, Anna Lesko.
Apoi as vrea sa reclam toate firmele care-si fac reclama in engleza. Cum adica? nu vor ele ca romanul neaos sa le cumpere produsele?
Danut, vecinul de la parter mi s-a plans intr-o zi ca se simte discriminat fiindca nu a inteles toate injuraturile pe care i le-a adresat tanti nuti cand i-a spart geamul cu mingea.
Io cred ca discriminat s-a simtit si domnul becali, cand a coborat prima oara de la stana si n-a gasit buda pentru ca pe usa scria wc. Ca sa concluzionez, suntem la fel, dragi bloggeri. Motivul discriminarii voastre e la fel de serios cu motivul meu, al romanului neaos, al vecinului danutz, sau al fostului, actualului si viitorului cioban becali.
Viszontlátásra


Pana la urma totul tine de management. In felul asta, netraducand in romana, UDMR-ul pierde, desi ma indoiesc, niste voturi, Anna Lesko pierde niste fani, firmele de care am vorbit pierd niste clienti, iar patronul de wc pierde niste cacaciosi, platitori, totusi, si ei.
Ca in multe alte situatii, mecanismele economice sau electorale ale economiei de piata sau ale democratiei vor rezolva si aceste “semi-discriminari”