Colegul G.A.S. (in speta si in buletin Alin Serban Gabor) se lauda azi ca da de baut.”Copilasul” lui face 1 an.Il cheama GAMOHOLIC.Un nume ciudat dar spune totul despre el.Familia sa este iubitoare si se bucura mult atunci cand pruncul este vizitat, chiar si de catre necunoscuti.Circa 500 de “unici” pe zi.Poezii nu spune dar stie deja vreo 3000 de stiri pe care vi le ofera cat ai zice google.S-a nascut pe 13 decembrie 2006, prin upload.Nasterea nu a fost usoara dar a fost motiv de bucurie pe internet.Ii uram “la multe clickuri” si sa traiasca fericit pana la adanci download-uri!
Am reusit sa punem mana pe o inregistrare confidentiala care ne arata cum s-a nascut www.gamoholic.net

* Dr. G: hai să ne facem un site, că suntem oameni în vârstă, mâine poimâine avem copii şi...
* Dr. Lamer: Dom'le, ştii că eşti tare?! De vreo trei ani ne ungem corzile vocale destul de des prin locaşurile astea de perdiţie şi taman acu' îmi spui de site, când sunt în pragul pensionării??? În plus, eşti ipocrit: încă eşti un holtei zburdalnic şi te gândeşti la copii. În altă ordine de idei, mă gândeam să-ţi propun acelaşi lucru... Te pomeneşti că om fi oarece suflete din alea, cum le spune, pereche.
* Dr. G: nu mă gândeam la copii, ci ambientam ideea de site. Şi în chestia cu sufletele pereche, las-o mai moale că ai soţie.
* Dr. Lamer: Ochei, da' ce legătură au urmaşii cu site-ul?
* Dr. G: Păi, nu au.
* Dr. Lamer: Aha, am crezut că-i o aluzie perfidă.
* Dr. G: Nu, măi, branză, nici vorbă!
* Dr. Lamer: Păi, ce site să scremem?
* Dr. G: Hai să facem unul de gaming... îl fac io în câteva zile!
* Dr. Lamer: Şi, mă rog, cine-l umple?
* Dr. G: Tu, zilnic, eu lunar.
* Dr. Lamer: Sună perfect!
* Dr. G: Păi, eu ce spun?
* Dr. Lamer: Acelaşi lucru, dar mai economicos. Buuun. Uite cum văd eu saitul: ar trebui să aibă un stil liber, lipsit de diferitele constrângeri inerente gheiming indăstry.
* Dr. G: adică să nu ne mai ascundem după deşte, să spunem jocurilor pe nume, şi să nu ne rupem în figuri serioase, ca şi cum am fi jurnalişti la Pravda, da?
* Dr. Lamer: Da! Bravo, încă o bere, drăguţă, că parteneru' e pe aripile perspicacităţii azi!

13 dec 2007 . Avem 2396 de articole postate si 4532 de pagini indexate de Google.

DR.G dixit
Am facut eu multe site-uri dar ca la gamoholic.net nu tin la nici unul. Si vreau sa va spun ca il vrem sa fie la fel de iubit si de voi. Cum asa, veti intreba, cand sunt o multime site-uri de jocuri?! Pai uite asa. Un lucru e cert: la noi NU o sa gasiti niciodata "pupatul in cur" fata de producatorii sau publisherii de jocuri. Vrem sa fim 100% obiectivi fata de orice joc. Noi va vom spune daca merita sa dai 40-50 euro pe un joc .Cum e sa cumperi un joc cu o suma destul de mare si sa-l joci 1 h , dupa care sa te intrebi: "cat de imbecil am putut fi cand m-am luat dupa X ca sa-l cumpar?". Eheee, dragi gamoholici, asta nu se va intampla aici!